On a Prayer in a Song Until You Come Back to Me Again Garth Brooks


When Y'all Come Dorsum To Me Again (From Frequency) Lyrics – Garth Brooks

Singer: Garth Brooks
Title: When You lot Come Back To Me Again (From Frequency)

In that location'due south a send out on the ocean at the mercy of the ocean
It'due south been tossed about, lost and cleaved wandering aimlessly
And God somehow you know that ship is me
'Cause there's a lite house, in a harbor shining faithfully,

Pouring its life out across the water, for this sinking soul in the sea
That someone out in that location withal believes in me
On a prayer, in a vocal, I hear your voice, and information technology keeps me hanging on
Oh, raining down, against the wind, I'yard reaching out,

'Til we reach the circle's end, when you lot come back to me once again
In that location's a moment, that we all come to, in our ain fourth dimension, in our space
For all that we've done, we tin undo if our heart'south in the correct identify
On a prayer, in a vocal, I hear your voice, and it keeps me hanging on

Oh, raining down, confronting the wind, I'm reaching out,
'Til we accomplish the circle's end, when you come back to me once again
And again I see my yesterdays in front of me, unfolding similar a mystery,
Your changing all that is and used to be

On a prayer, in a vocal, I hear your voice, and it keeps me hanging on
Oh, raining downward, against the current of air, I'm reaching out,
'Til we reach the circle's end, when y'all come up back to me again
When you lot come back to me again
Find more than lyrics at indolirik.jspinyin.net

Yous tin can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Every bit an Amazon Associate and an Apple tree Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Ahzee - Dada
Tom Misch - Nosotros've Come Then Far

When You lot Come Back To Me Again (From Frequency) – Terjemahan / Translation

Ada kapal di lautan di ampun laut
Sudah dilemparkan, hilang dan melanggar berkeliaran tanpa tujuan
Dan tuhan entah bagaimana kamu tahu kapal itu aku
Karena ada rumah cahaya, di pelabuhan bersinar dengan setia,

Menuangkan hidupnya melintasi air, untuk jiwa yang tenggelam di laut ini
Bahwa seseorang di luar sana masih percaya pada saya
Pada doa, dalam sebuah lagu, saya mendengar suara Anda, dan itu membuat saya terus maju
Oh, turunkan, melawan angin, aku menjangkau,

'Sampai kita mencapai ujung lingkaran, ketika Anda kembali kepada saya lagi
Ada beberapa saat, bahwa kita semua datang, di waktu kita sendiri, di ruang kita
Untuk semua yang telah kami lakukan, kami dapat membatalkan jika hati kami di tempat yang tepat
Pada doa, dalam sebuah lagu, saya mendengar suara Anda, dan itu membuat saya terus maju

Oh, turunkan, melawan angin, aku menjangkau,
'Sampai kita mencapai ujung lingkaran, ketika Anda kembali kepada saya lagi
Dan lagi saya melihat kemarin saya di depan saya, berlangsung seperti misteri,
Anda mengubah semua itu dan terbiasa

Pada doa, dalam sebuah lagu, saya mendengar suara Anda, dan itu membuat saya terus maju
Oh, turunkan, melawan angin, aku menjangkau,
'Sampai kita mencapai ujung lingkaran, ketika Anda kembali kepada saya lagi
Ketika Anda kembali kepada saya lagi
Find more than lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics Garth Brooks – When You Come Back To Me Over again (From Frequency)

Kindly like and share our content. Please follow our blog to get the latest lyrics for all songs.

We don't provide any MP3 Download, please support the artist by purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Every bit an Amazon Associate and an Apple tree Partner, nosotros earn from qualifying purchases        

Tribute for Garth Brooks - When you come back to me again (Frequency 2000) //MV

mullerrottleve.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-garth-brooks-when-you-come-back-to-me-again-from-frequency/

0 Response to "On a Prayer in a Song Until You Come Back to Me Again Garth Brooks"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel